I'm back!

Hey readers!
Har inte updaterat på länge nu, men nu ska jag fanemej försöka! Igår var jag med Sara, Anna ( S. Mamma), my sister & my mother in cph! Vi hade det jättemysigt, åt på god italiensk resturang, var inne på Abercrombie & Fitch och massa andra affärer!
Vilken dag som helst föds lillebroshan, och jag längtar! Köpte en present till honom igår! Jag fick också med mig hem en grå Abercrombietjocktröja ( bild kommer ) ! I torsdags - tisdags har jag bara vart med min kära bästis Amanda! I tisdags så var vi på stan och jag fick med mig en jättesöt t-shirt från monki! Vi har också kollat massor på film, bakat macarones och haft det jättebrao!
På centralen, när vi väntade på tåget till Köpenhamn så fick en bok av mamma, Elsas Mode! Den är sjukt bra! För er som inte läst den, läs den!
Mina & Amandas Macarones!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0