SNOW

Inatt har det snöat, så kul, hoppas det stannar tills julafton! Sitter och äter frukost just nu och bloggar från ipaden! Om kanske 30 min kommer my gåtillskolanfriends ;) igår var det innebandytunering, vi kom 2:à och jag stot i mål, mina knän är helt trasiga hehe när man står på knäna länge åker skinnet av, aja nu ska jag inte gå in på detaljerna! Sedan s åkte jag till pappas jobb och därifrån så skjussade han mig till theatern då jag hade uppvisning, så han, mamma och lillasyster kollade på våra scener! Imorgon slutar vi skolan och det ska bli riktigt skönt! Idag har vi en vanlig skoldag (känns lite konstigt förvi har haft två dagar utan lektioner) och jag tror att vi kommer att ha betygssnack i matte!xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0