CHRISTMAS DAY

(skulle kommit upp igår vid 19-tiden)
Är hos mina kusiner nu, kom hit för en stund sedan! Innan var jag hos mormor och morfar!
Igår så var det jättebra, var hos pappa med släkten! Först så var det frukost som jag hade gjort, sedan så var vi på min lillasysters celloavslutning i kyrkan, sedan så åt vi, öppna paket osv! Senare, vid 21-23 så bakade jag och min lillasyster choklad- & apelsinkaka, jättegaaaattt! ( bild nedan)
Visar nog vad jag har fått senare, men imorgon så kommer också min morbror och hans barn så då får jag ju också paket!;)
Vad har ni fått i julklapp?;)


Kommentarer
Postat av: Andrea

En resa till Paris och Dr. Martens bl.a ^^ Ska bli kul att se vad du fick :)

2011-12-26 @ 15:49:42
URL: http://addiisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0