DECEMBER

Igår så hade vi ju snarket och det var ju jättebra, myskläder & remember me!
Sedan efter det så åkte jag med Amanda till stan för hon skulle kolla på en julklapp som hon önskar sig! Jag köpte bara en liten julklapp till min syster, har redan köpt, men det var bara en liten! Sedan så åkte vi hem och åt lunch, sedan gick Amanda hem! Efter några timmar så skulle jag på hennes dop, altså ett ungdomsdop typ?
Efter det så gick jag, manda, sara, sanna, moa & isadora hem till mig och lagade mat och hade det jättemysigt! Vi pratade jättemycket om allt mellan himmel & jord, jättekul!
Sedan, vid 24-tiden så skulle de hem, men inte Amanda, för hon sover över här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0